Prijzen: - alle prijzen worden inclusief en exclusief BTW weergegeven op de website.
Verzendkosten: - Telec brengt een bijdrage in rekening voor de verzend- en verpakkingskosten.
- Voor kleine producten met een waarde onder de €10,= incl. BTW kunt u ook gebruik maken van de briefpost optie met een verzendtarief vanaf €1,50 excl. BTW.
Aanvullende verzendkosten: - voor transport van zware en/of volumineuze goederen (b.v. pallettransport, (19") kasten, trafo's, kabel) worden aanvullende verzendkosten in rekening gebracht.
Betaalmogelijkheden: iDEAL | Pinnen | Consumenten: - wij leveren website orders aan consumenten bij betaling middels iDEAL of onder vooruitbetaling na ontvangst van de proforma faktuur.
- in overleg kunt u ook goederen afhalen en middels PIN betalen.
Zakelijke klanten: - de eerste drie leveringen geschieden op contant basis, daarna kan er op verzoek op rekening geleverd worden na verkegen credietlimiet.
Naleveringen zakelijke klanten: - naleveringen worden franco geleverd indien het bedrag van de na te leveren goederen hoger is dan € 50,- excl. BTW. In andere gevallen worden de na te leveren goederen in overleg met uw volgende order meegeleverd.
Support tarieven: - de tarieven voor (telefonische) support voor de door ons geleverde producten, zoals instellingen, software, nummerplannen etc., deurintercoms en andere produkten, kunnen door ons worden doorberekend. Informeer naar de kosten vooraf.
Specificaties: - de door Telec vermelde product specificaties zijn volgens opgave fabrikant en onder voorbehoud.
Garantie: - op alle door ons te leveren producten verlenen wij een garantie van 1 jaar, met uitzondering van die producten die door de fabrikant geleverd worden met een langere c.q. kortere garantietermijn. Verbruiksartikelen zoals b.v. batterijen, cartridges, en software zijn van garantie uitgesloten.
Afhalen goederen: - indien u goederen bij ons wilt afhalen aan de balie, is het raadzaam ons hierover van te voren in te lichten. U geeft onze medewerkers de gelegenheid om de goederen ruim van te voren klaar te zetten.
Reclames: - eventuele reclames worden door ons slechts in behandeling genomen, indien deze binnen 10 dagen na levering worden gemeld, onder nauwkeurige opgave van de aard en grond van de klachten.
Reparatie- en retourgoederen: - reparaties en retouren (RMA) dient u via de website aan te melden, u vindt de nodige informatie onder het kopje “Service” in de menu balk. Retourzendingen dienen deugdelijk verpakt (omdoos) en voldoende gefrankeerd te zijn. Vermeld altijd het RMA nummer op de verpakking, zonder RMA nummer worden deze retourzendingen geweigerd. Speciaal voor u ingekochte/bestelde artikelen worden niet retour genomen.
Bedrijfsinformatie:
- RABO IBAN: NL50RABO0349551944
- BIC/SWIFT code RABOnl2u
- KvK nr. 76437442
- BTW nr. NL860623075B01
Algemene voorwaarden: - alle verkopen, leveringen en reparaties geschieden op de voorwaarden door ons gedeponeerd bij de Kamer van Koophandel. Deze voorwaarden kunnen u op aanvraag kostenloos worden toegezonden.
|